Αναδημοσιεύω από το facebook το κείμενο του καλού συντρόφου με ψευδόνυμο ψιτ-ψιτ ζερνταμερί(sic) :

***

Όταν πηρα σημερα τα παιδια μου από το Σχολειο , τα ρώτησα πως περασαν.
Μου λεει ο μικρος…

΄΄ Ε να , μας ρωτησε η δασκαλα πως περασαμε τις γιορτες΄΄
΄΄Και τι της ειπες αγορι μου ?΄΄
΄΄Πως πήγαμε στις φυλακες του Κορυδαλλού…αλλα δεν τις ηξερε΄΄…
(Ωχ)
΄΄Και που το καταλαβες πως δεν τις ηξερε ? ΄΄
΄΄Γιατι μου ειπε ..ΠΟΥ ??!! ΄΄
(Ωχ ωχ)
΄΄Σε ρωτησε κατι άλλο ? ΄΄
΄΄Με ρώτησε τι καναμε εκει.. και της ειπα ότι φωναζαμε συνθηματα και μετα με ρωτησε τι συνθηματα ?…΄΄
΄΄Και εσυ τι της ειπες ?? ΄΄
΄΄ Της ειπα… να το πω φωναχτα ? …μου ειπε … και της το ειπα ΄΄
΄΄Ποιο ?? ΄΄

΄΄ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ

ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΛΙΑ΄΄

ΥΓ

Όταν τον ρωτησα γιατι της ειπε για τις φυλακες μου ειπε…

– Γιατι ολοι ελεγαν πως έκοψαν βασιλόπιτα.. βλακειες δηλαδή

***

Σχολιάστε

