Αναδημοσίευση από το ιστολόγιο    Ο ΑΠΑΤΡΙΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ :

 

Δε θυμάμαι πολλούς ανθρώπους που το επώνυμό τους ν’ ανταποκρίνεται στην προσωπικότητά τους. Λίγες είναι οι εξαιρέσεις και ―συνήθως― εντελώς τυχαίες. Αν και σε κάποιες απ’ αυτές υποψιάζομαι ότι έχει βάλει το χέρι της η κληρονομικότητα. Έτσι βλέπει κανείς, για παράδειγμα, κάποιους ανθρώπους πολύ κοντούς ή πολύ μελαχρινούς, που έχουν και το αντίστοιχο επώνυμο: οι μεν το «Κοντός» ή «Νάνος», οι δε το «Μελαχρινός» ή «Μαύρος». Ανάμεσα σ’ αυτές τις περιπτώσεις υποψιάζομαι ότι ανήκει και η περίπτωση του συμπαθέστατου ανθρωπιστή της Χρυσής Αυγής Ηλία Κασιδιάρη (απ’ την ασθένεια «κασίδα»), που δε χάνει ευκαιρία να μην επιβεβαιώσει το επώνυμό του και, μάλιστα, επί το νοσηρότερο.
Προβληματίστηκα τις ημέρες αυτές πάνω στη σχέση της ασθένειας της κασίδας και του πάσχοντος «Κασιδιάρη», όταν άκουσα τον ευσεβέστατο αυτόν χρυσαυγίτη (συνοδεύεται πάντα από παπάδες) να χαρακτηρίζει «σκουπίδια» τους μετανάστες ― γι’ αυτό άλλωστε αυτός κι οι σύντροφοί του έχουν εξοπλιστεί και δρουν σαν εθνικοί σκουπιδιάρηδες, προκειμένου να «καθαρίσουν». Κι ας μην πάσχουν οι μετανάστες από κασίδα ― όπως, άλλωστε, δεν πάσχει από την ασθένεια αυτή ούτε ο ίδιος (τώρα μπορεί να κάνω λάθος), κι ας φέρει το όνομα του πάσχοντος απ’ αυτή την ασθένεια, ίσως γιατί επικρατούν στην περίπτωσή του ισχυρότερες και πιο επικίνδυνες (για τους άλλους) νόσοι. Για να πω την αλήθεια, δεν με είχε προβληματίσει ιδιαιτέρως η περίπτωση του ονόματός του, όπως δε με είχε προβληματίσει και το όνομα του Μπρέιβικ, του σφαγέα της Νορβηγίας, που ανήκει στην ίδια συνομοταξία με τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής. Είχα ακούσει βεβαίως την απάντηση «Μόρα και κασίδα» που έδιναν κάποιοι θιγμένοι από την προσφώνηση «μωρέ», αλλά για την κασίδα δε γνώριζα απολύτως τίποτε. Κι ούτε διαφωτίστηκα ιδιαιτέρως από τις αναζητήσεις μου (πολλές οι ερμηνείες για την προέλευση του επωνύμου), αν και τα περισσότερα ευρήματα συμφωνούσαν στο ζήτημα της νοσογόνου υποστάσεως του «Κασιδιάρη» ― πράγμα, άλλωστε, τόσο εμφανές, που το βλέπει κανείς και μόνος του.
Αποφάσισα, λοιπόν, χρησιμοποιώντας αυστηρώς επιστημονικά κριτήρια, να περιορίσω το εύρος της έρευνάς μου στη θεοφώτιστη Αγία Γραφή, στις αλήθειες της οποίας στηρίζουν τις αντιλήψεις και τη δράση τους οι κάθε χριστιανοί Κασιδιάρηδες ― όπως το ομολογούν άλλωστε και οι ίδιοι και όπως αποκαλύπτουν οι πράξεις τους (ιδιαιτέρως τα μαχαιρώματα των πλησίον). Κι εκεί (στο κεφάλαιο 13 του Λευιτικού) έμαθα ότι η «κασίδα» αποτελεί σοβαρότατη αρρώστια του κεφαλιού και γι’ αυτό το Άγιο Πνεύμα (που έχει ειδικότητα στις εν γένει παθήσεις εγκεφάλου, περιλαμβανομένου του τριχωτού της κεφαλής και της φαλάκρας των Χριστιανών) επιβάλλει διάφορα θεραπευτικά μέσα, όπως είναι οι λειτουργίες, οι προσευχές, οι ψαλμοί, οι αγιασμοί, οι αφορισμοί και τα τοιαύτα ― χριστιανικά γενόσημα που χορηγούνται αποκλειστικώς από τους ιερείς σε όποιους εμφανίζουν τα συμπτώματα της νόσου. Κι επειδή μ’ αρέσει να διασταυρώνω πάντα ό,τι διαβάζω, προσέτρεξα και στην Βιβλική Εγκυκλοπαίδεια του εξειδικευμένου ιερού πόρταλ jesuslovesyou.gr, όπου τρόμαξα όταν διάβασα για το πλήθος των ασθενειών απ’ τις οποίες προσβάλλεται ο κάθε χριστιανός και «Κασιδιάρης», όταν παραβιάζει τις εντολές του Θεού, και αναγκάζει μετά το Άγιο Πνεύμα να τις θεραπεύσει. Επειδή, όμως, ο κατάλογος είναι ατελείωτος, επέλεξα ελάχιστες μόνο από τις αναφερόμενες ασθένειες και τις παραθέτω μαζί με τις ιερές πηγές και τις επεξηγήσεις του ίδιου του πόρταλ. (Απλώς σε ορισμένες απ’ αυτές προσθέτω μέσα σε αγκύλες ελάχιστα δικά μου αμαρτωλά σχόλια, αφού έτσι κι αλλιώς δε σώζομαι με τίποτε.)
«Αιμορραγία (Ματθαίος 9:20): Ασταμάτητη ροή αίματος (Αναφορά της ασθένειας γίνεται στο περιστατικό με την αιμορροούσα γυναίκα, η οποία υπέφερε για δώδεκα χρόνια, και θεραπεύτηκε ακουμπώντας το ρούχο του Ιησού), Αιμορροΐδες(Δευτερονόμιο 28:27, Α΄Σαμουήλ 5:6,12): Οδυνηρή ασθένεια η οποία πρόσβαλε όλους όσοι παράκουαν τις εντολές του Θεού. Ήταν μία από τις μεγαλύτερες μάστιγες, τις περισσότερες φορές ανίατη. Ομοιώματα αιμορροΐδων από χρυσό, προσφέρονταν στο Θεό από τους γιατρευθέντες (Α’ Σαμουήλ 6:5), Ανορεξία (Ιώβ 33:20, Ψαλμός 107:18), (…)Ατροφία (Ιώβ 16:8, 19:20) [Αυτή θεωρείται προφανώς από το Άγιο Πνεύμα ασθένεια κι όχι κοινωνικό πρόβλημα απ’ το οποίο πεθαίνουν εκατομμύρια], Αφωνία (Παροιμίες 31:8, Λουκάς 11:14, Ψαλμός 38:13, Μάρκος 7:32): Στην Αγία Γραφή γίνεται αναφορά για περίπτωση αφωνίας, που ήταν αποτέλεσμα επιρροής δαιμονίων (Λουκάς 11:14). Ο Ιησούς θεράπευσε μουγκούς. [Να προσέχουν οι άθεοι και οι αμαρτωλοί τραγουδιστές.], (…)Δαιμονική κατάληψη (Ματθαίος 15:22, Μάρκος 5:15): Υπάρχουν αρκετές αναφορές στην Καινή Διαθήκη ιδιαίτερα κατά την εποχή της διακονίας του Ιησού στη γη. Οι δαιμονικές καταλήψεις, αναφέρονται στη Γραφή, τις περισσότερες φορές ως ασθένειες. Πρώτη αναφορά γίνεται στο ευαγγέλιο του Ματθαίου (4:24), όταν η φήμη του Ιησού ως θεραπευτή κάθε ασθένειας είχε φτάσει μέχρι τη Συρία. Σε άλλες περιπτώσεις η δαιμονική κατάληψη συσχετιζόταν με αφωνία και αδυναμία ακοής, [Να προσέχουν και πάλι οι άθεοι τραγουδιστές, αλλά και οι ακροατές τους.] Δυσεντερία (Β’ Χρονικών 21:12-19, Πράξεις 28:8): Ασθένεια των εντέρων, συνοδευόταν και με πυρετό (Πράξεις 28:8). Στην Παλαιά Διαθήκη γίνεται αναφορά για ασθένεια στα εντόσθια με φρικτούς πόνους, η οποία οδήγησε τον βασιλιά Ιωράμ, στο θάνατο, Ελάττωμα στο μάτι (Λευιτικό 21:20): Παθολογική κατάσταση του ματιού. [Υποψιάζομαι ότι ο Σαμαράς κι οι αλλήθωροι χριστιανοί έχουν υποστεί θεϊκή τιμωρία], (…) Εξανθήματα(Έξοδος 9:10): Μία από τις “πληγές” που έστειλε ο Θεός στην Αίγυπτο, ήταν εξανθήματα στα ζώα και τους ανθρώπους. Αναφέρεται και σαν “Αιγυπτιακή πληγή” (Δευτερονόμιο 28:27), Επιληψία(Σεληνιασμός) (Ματθαίος 4:24, 17:15): Χρόνια πάθηση του νευρικού συστήματος, συνοδεύεται από απώλεια της συνείδησης και σπασμούς. Αναφέρεται δύο φορές στην Καινή Διαθήκη και θεωρείτο από τους Εβραίους σαν μία από τις χειρότερες ασθένειες, καθώς ήταν αποτέλεσμα ενέργειας δαιμονίων (δες Ματθαίος 17:15). Ο Ιησούς θεράπευσε τους ασθενείς και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις. Η λέξη “σεληνιασμός” προέρχεται από τη σελήνη, καθώς παλιά πίστευαν ότι ήταν αποτέλεσμα επιρροής της σελήνης στον ανθρώπινο οργανισμό, Ηλίαση (Β’ Βασιλέων 4:18-20, Ησαΐας 49:10): Οφείλεται σε μακρά παραμονή στον ήλιο [εκτός κι αν βάλεις NIVEA]. Προκαλεί έντονους πονοκεφάλους, “Θανατικόν βαρύ” (Έξοδος 9:1-6): Με τη φράση αυτή αναφέρεται η αρρώστια που έστειλε ο Θεός στα ζώα των Αιγυπτίων για να τα θανατώσει. [Τι διάολο μανία είχε με τα ζώα! Δεν υπήρχαν τότε τίποτα χρυσαυγίτες;]. Δεν είναι γνωστό το είδος της ασθένειας, (…) Καμπούρα(Κύρτωση) (Λευιτικό 21:18, Λουκάς 13:11): Στη Καινή Διαθήκη γίνεται αναφορά για μια γυναίκα η οποία είχε την ασθένεια για 18 χρόνια, και την οποία θεράπευσε ο Κύριος, ακουμπώντας την. Η αναφορά με τη φράση “γυναίκα με πνεύμα ασθενείας” δηλώνει πως οι ασθένειες ήταν ενέργειες και δαιμονικών πνευμάτων, (…) Κολοβομύτης (Λευιτικό 21:18): Αυτός που είχε κομμένη ή παραμορφωμένη μύτη. Σύμφωνα με το Μωσαϊκό νόμο θεωρείτο “ακάθαρτος”, Κουτσός (Χωλός) (Β’ Σαμουήλ 4:4, Ματθαίος 11:5, 15:30, 21:14): Αυτός που είναι ανάπηρος στα πόδια. Στην Καινή Διαθήκη υπάρχουν πολλές αναφορές σε θεραπείες κουτσών από τον Ιησού αλλά και τους μαθητές Του (Ματθαίος 11:5, 18:8, Μάρκος 9:45, Λουκάς 7:22). Συγκεκριμένα χωρία της Αγίας Γραφής αναφέρουν για κουτσούς “εκ γενετής” (Πράξεις 3:2,11, 14:8). Σύμφωνα με το Μωσαϊκό νόμο, κανένας χωλός δεν επιτρεπόταν να προσφέρει προσφορά στο Θεό,Κώφωση (Ψαλμός 38:13, Μάρκος 7:32): Η Αγία Γραφή αναφέρει περιπτώσεις κωφάλαλων τους οποίους θεράπευσε ο Ιησούς, Λειχήνα (Λευιτικό 21:21): Δερματικό νόσημα, Λέπρα (Λευιτικό 13:2, Β’ Βασιλέων 5:1, Λουκάς 4:27, 17:12): Μια από τις πιο διαδεδομένες ασθένειες στη Μέση Ανατολή. Προσβάλλει τα γόνατα και τα πόδια και με το χρόνο εξαπλώνεται σε όλο το σώμα (Δευτερονόμιο 28:35). Συχνά ξεκινούσε με μια κόκκινη κηλίδα και έπειτα απλωνόταν παντού [γι’ αυτό ο κομμουνισμός θεωρείται από τους ανθρώπους του Θεού κάτι σαν λέπρα]. Άλλαζε το δέρμα σε λευκό (Έξοδος 4:6) και τα μαλλιά σε λευκά (Λευιτικό 13:3,10). Αναφέρονται περιπτώσεις που η λέπρα προσέβαλε άνδρες (Λουκάς 17:12) και γυναίκες, όπως την αδερφή του Μωυσή, Μαριάμ (Αριθμοί 12:10). Ήταν ανίατη ασθένεια και πολλές φορές κληρονομική (Β’ Σαμουήλ 3:39, Β’ Βασιλέων 5:27). Οι λεπροί θεωρούντο “ακάθαρτοι” και ήταν απομονωμένοι από την κοινωνία (Αριθμοί 5:2, 12:14). Κατοικούσαν σε ξεχωριστά σπίτια (Β’ Βασιλέων 15:5) και συναναστρέφονταν μεταξύ τους (Λουκάς 17:12). Σύμφωνα με το νόμο έπρεπε να έχουν σχισμένα ρούχα, το κεφάλι και το κάτω μέρος του προσώπου τους καλυμμένο και να φωνάζουν “ακάθαρτος, ακάθαρτος” όταν τους πλησίαζε κανείς (Λευιτικό 13:45). Αποκλείονταν από το ιερατικό αξίωμα, ενώ εάν για κάποιον υπήρχε υποψία ότι μπορεί να είχε την ασθένεια, τον απομόνωναν για επτά ημέρες (Λευιτικό 13:4). Ο Ιησούς θεράπευσε λεπρούς (Ματθαίος 8:3, Λουκάς 5:13), και έδωσε την εξουσία στους μαθητές Του να θεραπεύουν [με ή χωρίς φακελάκι]. Χαρακτηριστικό απόσπασμα στην Καινή Διαθήκη είναι η θεραπεία των δέκα λεπρών από τον Ιησού (Λουκάς 17:11-19), Λοιμός (Β’ Σαμουήλ 24:15, Ιερεμίας 21:6, Λουκάς 21:11, Πράξεις 11:28): Η λέξη “λοιμός”, στην Αγία Γραφή, αναφέρεται γενικά σε κάθε μολυσματική ασθένεια ή επιδημία, αλλά και κάθε είδους θανατικό. Ταυτίζεται δε, και με την πανώλη, Λυκανθρωπία (Δανιήλ 4:30): Είδος τρέλας, σπάνια προσβάλει τον άνθρωπο [εκτός αν είναι φασίστας]. Αν και στην Αγία Γραφή δεν αναφέρεται με το όνομά της, εν τούτοις πιστεύεται πως ήταν η αρρώστια που πρόσβαλε το βασιλιά Ναβουχοδονόσορ. Η αρρώστια αυτή τον οδήγησε να φύγει μακριά από τους ανθρώπους και να συμπεριφέρεται σαν άγριο θηρίο (Δανιήλ 4:29). Ήταν η τιμωρία που έδωσε ο Θεός στο Ναβουχοδονόσορ για επτά χρόνια, εξ’ αιτίας της υπερηφάνειας του (Δανιήλ 4:27), Μαρασμός (Λευιτικό 26:16, Δευτερονόμιο 28:22): Αρρώστια που προκαλούσε καταστροφή της όρασης [μάλλον ποινή του Θεού για τους ηδονοβλεψίες], Μελαγχολία (Α’ Σαμουήλ 16:14-23): Βαριά κατάθλιψη. Αναφέρεται η περίπτωση του βασιλιά Σαούλ, του οποίου η μελαγχολία περνούσε μόνο όταν ο Δαβίδ έπαιζε την κιθάρα του [Δεν αναφέρει τι κομμάτια], Μώμος (Λευιτικό 21:17-23): Η λέξη “μώμος” περιλαμβάνει κάθε είδος παραμόρφωση του σώματος, όπως κομμένη μύτη, σπασμένο πόδι ή χέρι, κομμένους όρχεις [εγχειρισμένοι χριστιανοί τραβεστί την πατήσατε], κακή όραση, (…) Παραλυσία (Ματθαίος 8:6, 9:2, Ιεζεκιήλ 7:17): Ασθένεια προφανώς τις περισσότερες φορές ανίατη, όπως αναφέρεται στην Καινή Διαθήκη. Ο Ιησούς θεράπευσε παραλυτικούς με το λόγο του (Ματθαίος 4:24, 9:2, Μάρκος 2:3-10). Και ο απ. Πέτρος θεράπευσε τον παραλυτικό Αινέα (Πράξεις 9:32-35), Πληγή (Λουκάς 16:20-21): Στην παραβολή του πλουσίου και του φτωχού Λαζάρου, γίνεται αναφορά για πληγές στο σώμα που Λάζαρου, που πιθανόν να προέρχονταν από κάποια αρρώστια. Πληγές από αρρώστιες αναφέρονται και σε άλλα σημεία της Βίβλου, Πυρετός(Δευτερονόμιο 28:22, Ματθαίος 8:14): Παθολογική αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος, σύμπτωμα παθήσεως, Ρίγος (Δευτερονόμιο 28:22): Τρεμούλιασμα του σώματος, Σκωληκόβρωση (Πράξεις 12:23): Ασθένεια που προσέβαλε τον Ηρώδη Αγρίππα. Φαγώθηκε από σκουλήκια και πέθανε. Αναφέρεται ως θεία τιμωρία επειδή δεν έδωσε τη δόξα στο Θεό [Χωρίς  σχόλια.], Τρέλα ή Αφροσύνη (Α’ Σαμουήλ 21:15): Αρρώστια του μυαλού. Στο Δευτερονόμιο 28:28 ονομάζεται “Αφροσύνη”, Τύφλωση (Ιώβ 29:15, Ματθαίος 9:27, Λουκάς 18:35): Ασθένεια που αναφέρεται σε αρκετές περιπτώσεις στην Αγία Γραφή, άλλοτε σαν εκ γενετής ασθένεια, μερικές φορές όμως και σαν αποτέλεσμα ενέργειας του Θεού (Β’ Βασιλέων 6:18), ιδιαίτερα ως θεία τιμωρία (Γένεση 19:11, Πράξεις 13:11). Ο Μωσαϊκός νόμος δεν επέτρεπε σε τυφλούς να γίνουν ιερείς [δεδομένου ότι μόνον οι ιερείς επιτρεπόταν να τυφλώνουν άλλους και επιβάλλεται, μάλιστα, έκτοτε ως βασικό τους λειτούργημα], επέβαλε όμως στους Ιουδαίους να είναι σπλαχνικοί προς τους τυφλούς (Λευιτικό 19:14, Δευτερονόμιο 27:18). Ο Ιησούς στην επίγεια διακονία του θεράπευσε πολλούς (Μάρκος 8:22, 10:52, Λουκάς 7:22, 18:42, Ιωάννης 9:7). Η λέξη τύφλωση στην Αγία Γραφή χρησιμοποιείται μεταφορικά για να δηλώσει πνευματική άγνοια, αποτέλεσμα της απιστίας (Ματθαίος 15:14, Ρωμαίους 11:25),Υδρωπικία (Λουκάς 14:2): Ασθένεια κατά την οποία οι μυϊκοί ιστοί κρατούν πολλά υγρά, προκαλώντας πρήξιμο, Φλόγωση (Έγκαυμα) (Δευτερονόμιο 28:22, Λευιτικό 13:28): Σύμπτωμα παθήσεως, έγκαυμα πιθανόν μαζί με πρήξιμο, Ψώρα… (Δευτερονόμιο 28:27, Λευιτικό 21:20): Μεταδοτική δερματική ασθένεια. Σύμφωνα με το Μωσαϊκό νόμο, όποιος παράκουγε τη φωνή του Θεού θα τιμωρείτο με ασθένειες, μεταξύ των οποίων και με ψώρα, μη ιάσιμη [καθώς και με μουνόψειρες]. Επίσης, απόγονος του Ααρών που είχε ψώρα δεν επιτρεπόταν να πλησιάσει το θυσιαστήριο, ούτε να προσφέρει προσφορά στο Θεό (Λευιτικό 20:21-23, 22:22).»
Η μόνη πρόσθετη και ενδιαφέρουσα πληροφορία που μας προσφέρει η Βιβλική Εγκυκλοπαίδεια του jesuslovesyou.gr για την κασίδα είναι ότι η ασθένεια αυτή αλλάζει σταθερά το χρώμα των μαλλιών σε ξανθά, κάτι που προφανώς, αν ισχύει, θα ενδιαφέρει αρκετές γυναίκες, και που θα ενδιέφερε σίγουρα τον Μιχαλολιάκο,  αν η νόσος άλλαζε και το χρώμα του δέρματος. Επίσης ότι σύμφωνα με το Μωσαϊκό νόμο, εάν για κάποιον υπήρχε υποψία ότι μπορεί να είχε την ασθένεια, τον απομόνωναν για επτά ημέρες, τη δε έβδομη εξέταζαν εάν ήταν “καθαρός” ή “ακάθαρτος” ― αυτό δεν το κατάλαβα, αλλά δεν το ’ψαξα περισσότερο. Ίσως η ασθένεια του «Κασιδιάρη» να μεταλλάσσει κάποιον σε σκουπίδι κι έκτοτε να κινδυνεύουν να βρομιστούν κι άλλοι, σωματικώς και ιδεολογικώς. Οπότε, θεωρώ  λογική ενέργεια την απομόνωση των Κασιδιάρηδων.
Κάπου διάβασα ότι ο Κασιδιάρης (ο βουλευτής) ονειρευόταν να γίνει χορευτής του ταγκό, αλλά δεν ξέρω γιατί ματαιώθηκε ένα τέτοιο όνειρο. Ίσως γιατί δεν έκανε τα κατάλληλα κουνήματα ή ίσως γιατί ο θεός του χορού θέλησε να προστατέψει αυτή την υπέροχη τέχνη απ’ τα σκουπίδια. Πάντως, αν καταδικαστεί (στις 3 Σεπτεμβρίου 2012, αλλά το πιθανότερο είναι να αναβληθεί και πάλι η δίκη του) για τα εγκλήματα που κατηγορείται (συνέργεια σε ληστεία, απρόκλητη επικίνδυνη σωματική βλάβη, παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία), θα βρει την ευκαιρία να ολοκληρώσει στη φυλακή τις ματαιωμένες σπουδές του, χορεύοντας διαρκώς ταγκό με τους ισοβίτες. Κι αν τυχόν πληγωθεί από κάτι τέτοιες στενές και επανειλημμένες επαφές, ας θυμηθεί ότι η Αγία Γραφή προτείνει για τα τραύματα τα σύκα (Ησαΐας 38:21, Β΄Βασιλέων 20:7). Αμήν!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s