Μεταφέρω τη σημείωση από φίλη εκπαιδευτικό στο facebook η οποία στάθηκε αφορμή για ανάρτηση στον ιστοτόπο των ναζί «Στόχος».  Δεν βάζω δεσμό για τον ιστοτόπο των ναζί αλλά όποιος θέλει μπορεί άνετα να βρει την ανάρτηση. Φαίνεται ότι το να είσαι μαχητικός δάσκαλος, αλλά και μαχητικός εργαζόμενος είναι αυτό που ενοχλεί τους ναζί. Η θα πατάμε πόδι στη δουλειά, στη γειτονιά και στις παρέες ή δεν πρόκειται να γίνει τίποτα.


«ΑΝΑΡΤΩ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΙ Ο ΣΤΟΚΟΣ
(ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ)
Ο Χρυσαυγίτης μαθητής μου
Μπαίνεις στην τάξη. Ό,τι και να αναφέρεις κάποια στιγμή θα φωνάξει ΓΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΧΑ.Σίγουρα 3-4 ακόμα θα συμμετάσχουν στις φωνές.
Οι υπόλοιποι διαφωνούν αλλά δεν μιλούν, το βλέπεις στα μάτια

σου ότι φοβούνται.
Ποιοι ειναι αυτοί οι θορυβώδεις εθνικιστές νεαροί; Συνήθως οι παραβατικοί, οι με λιγότερες μαθησιακές δυνατότητες.
Τί κάνεις;
Πρώτα απ΄όλα σταματάς τις φωνές όλων και τοποθετείς τα πράγματα σε επίπεδο Νομων Διεθνών και Ευρωπαικών.
Εξηγείς ότι υπάρχει νομοθεσία που προστατεύει ΟΛΟΥΣ τους ανθρώπους.
Ουρλιάζουν ‘μα τί μας λέτε;’ ‘ποιος τα λέει αυτά΄»
Μένεις άτεγκτος στη Νομιμότητα, σταθερός σαν βράχος.
Όποιος παρανομεί, τιμωρείται τους λες, δικαίωμα σου να είσαι παράνομος αλλά θα υποστείς τις συνέπειες, θα πας μέσα.
«Μας παίρνουν τις δουλειες, να φύγουν»
Μιλάς με οικονομικούς όρους, εξηγείς τι θα συμβεί αν ως δια μαγείας εξαφανιστούν 1.200.000 άνθρωποι απ΄τον τόπο.
Εξηγείς ότι δεν είναι ο στόχος μας να πάρουμε απ΄τον άλλον μια δουλειά σκλάβου αλλά να αμείβονται όλοι οι άνθρωποι αξιοπρεπώς και να έχουν ΟΛΟΙ δουλειά.
εδώ μιλάνε κι οι άλλοι μαθητές, αφηγούνται ιστορίες με μεροκάματα και αλλοδαπούς.
Τέλος μιλάς για το υπέρτατο αγαθό και την μόνη αξία την Ζωή, όλοι οι άνθρωποι έχουν δικαίωμα στη Ζωή, κανείς δεν μπορεί να επιλέξει ποιος θα ζήσει και ποιος θα πεθάνει.
Οι φωνές έχουν καταλαγιάσει,,ο Χρυσαυγίτης μαθητής σε κοιτά με μίσος, μουρμουρίζει, ‘ψέματα λέτε, δεν σκοτώνουν οι χρυσαυγίτες, φαί μοιράζουν»
-και τα βίντεο παιδί μου, αυτά με τα μαχαίρια και την γριά γυναίκα που την διώχνουν;;;
– ψεύτικα είναι όλα.
– και γιατί παιδί μου να συνωμοτήσει όλη η ελλάδα εναντίον ενός κόμματος που πήρε 7%;αμελητέα ποσότητα, ένα τίποτα είναι.
Χτυπά κουδούνι., πάει η ώρα, ανάθεμα κι αν έπιασε τόπο τίποτα.
Δεν θα τη βγάλουμε τη χρονιά σίγουρα …»

5 responses »

  1. Ο/Η andreas λέει:

    Ας προσέξουμε λίγο με ποιους συντασσόμαστε στο όνομα του αντιφασισμού.
    1ον. Εκτιμώ ότι φασισμός δεν είναι μόνο η χα αλλά και ένα μεγάλο κομμάτι του πολιτικού φάσματος που αυτοπαρουσιάζεται σαν κέντρο και προσπαθεί να επιβάλλει παντού(και στη χα για τώρα) τη νομιμότητά του.
    2ον.Η παραπάνω εκπαιδευτικός λέει:
    «Ποιοι ειναι αυτοί οι θορυβώδεις εθνικιστές νεαροί; Συνήθως οι παραβατικοί, οι με λιγότερες μαθησιακές δυνατότητες».
    Εκτός ότι τα παραπάνω έχουν λεχθεί μέσα στο χρόνο για να περιγράψουν και να απαξιώσουν αναρχικούς και αγωνιζόμενους/αντιστεκόμενους νεολαίους, δεν εκφράζουν, εν μέρει, την αλήθεια. Αν δούμε τους βαθμούς εισαγωγής στις μπατσοσχολές, φαίνεται ότι ένα μέρος των φασιστών( παντός είδους) τα πάει σχετικά καλά στο παρόν εκπαιδευτικό σύστημα. Επίσης νομίζω ότι η παραπάνω έκφραση θα έπρεπε να προβληματίσει και τον rising galaxy και να είχε θέσει κάποια ζητήματα πάνω σε αυτό.
    3ον.Όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς σαν σύνολο. Ας έχουμε υπόψη μας ότι οι δάσκλοι/καθηγητές μιλάνε από θέση ισχύος στους μαθητές( υπάρχει και μια έδρα απομεινάρι απ’ τους καιρούς των βασιλιάδων να μας το θυμίζει). Επίσης οι εκπαιδευτικοί περισσότερο ή λιγότερο συνειδητά έχουν αναγκαστεί να συμβιβαστούν ανάμεσα σε αυτό που θέλουν να κάνουν και αυτό που το υπουργείο-αφεντικό τους-τους λέει. Κάτι που τους κάνει λιγότερο φερέγγυους αλλά και θέτει ζήτηματα ηθικής νομιμοποιήσης. Μην ξεχνάμε ότι η λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος γίνεται περισσότερο με όρους επιβολής και όχι συναίνεσης όσο αφορά τους μαθητές.

  2. Ο/Η vassozacharof λέει:

    σε παρόμοιες περιπτώσεις επιβάλλεται η συμμετοχή των μαθητών και των γονιών τους αλλά και των συναδέρφων τους, στη στήριξη εκπαιδευτικών απέναντι σε κάθε προσπάθεια επιβολής με τους γνωστούς τρόπους από μεριάς νεοναζί και των απογόνων τους, της εγκληματικής πρακτικής τους, όπως και η αποδόμηση κρυπτορατσιστικών και εθνικιστικών σχολίων από κρυφοεθνίκια εκπαιδευτικούς την ώρα του μαθήματος και κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου…τα παιδιά μας και τα μάτια μας και τους αντίφα εκπαιδευτικούς και τα μάτια μας….πάντως η φιλόλογος του μικρού μου γιού πρώτη μέρα που ανοίξαν τα σχολειά, στο πρώτο της μάθημα τους μίλησε για το φασισμό και μπράβο της.

  3. Ο/Η ξωτικό λέει:

    είχαμε το άθλιο εκπαιδευτικό σύστημα να μας κατατρύχει, έχουμε τώρα και τους ναζί (όλα τα ‘χε η μαριωρή, που λένε)…
    άντε, να βγάλουμε κι αυτή τη χρονιά, καλά τα λες

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s